Златно момиче е лице на „Нестле живей активно”

Общество, Здраве
Добави в Svejo
    Анна Стоилкова 15/03/2017 15:52
Златно момиче е лице на „Нестле живей активно”

"Златното момиче" от ансамбъла в художествената гимнастика Любомира Казанова (вдясно) бе привлечена от каузата „Nestle Живей активно”, която вече 12-а година промотира спорта и здравословното хранене у нас.

 

Бубето се присъедини към плеядата спортни звезди и публични личности като Тереза Маринова, Йордан Йовчев, Владимир Николов, Евгени Иванов-Пушката, Тити Папазов, Играта, Павел и Венци Венц и др., които от години се опитват да запалят младото поколение към активния начин на живот със своя пример.

 

И тази година от „Nestle” ще инвестират солидна сума за кампанията - 1 млн. лв. Инициативите ще се проведат в 3 града в България – София, Пловдив и Варна, където големите купони ще са съответно на 18 юни, 16 юли и 17 септември. Любопитното обаче е, че за пръв път тази година кампанията ще бъде не в един ден, а по цял месец, през който на определени места хората ще могат да спортуват безплатно или да получат повече информация за балансираното хранене.

 

В София ще бъдат организирани десетки събития през целия месец юни. През юли пък е ред на Пловдив да покаже активност, а през септември пък ще е ред на варненци. И от трите общини пък се похвалиха, че са заделили по няколко милиона в бюджетите си за спорт, различни програми за активности, както и за ремонт на съоръжения и физкултурни салони.

 

Инициативата „Nestle Живей активно” продължава да се разраства откъм партньори, като тази година има 7 нови спортни клуба, федерации и учреждения, които се присъединяват към нея. Сред тях е и Българската федерация по тенис. Организаторите се надяват тази година да успеят да увлекат в каузата над 65 000 човека.

 

Организаторите на „Nestle Живей активно” са се прицелили тяхната инициатива да достигне до 65 000 човека тази година.

 

„Щастлив съм, че много известни спортисти, обществени личности, организации и 3 общини са лица на кампанията ни и се включват в тази инициатива – заяви изпълнителният директор на Nestle България Емануел Артур. – С нея ние си поставяме за цел 3 неща – да подобрим продуктите си, да промотираме активния начин на живот чрез кампанията си „Живей активно” и да помогнем на хората да научат за този активен начин на живот чрез нашите дейности, сред които е и една друга инициатива – „Здрави деца”. Така показваме нашия ангажимент към обществото.”

 

Мария Узунова от Nestle пък разкри, че компанията набляга не само на физическите активности, но и на по-качественото хранене, особено на подрастващите, като значително променя рецептите на продуктите си. Например един от най-любимите продукти на децата - шоколадът е с променена формула и в него вече се съдържа много по-малко захар, като качеството е запазено чрез заместването й с повече мляко и какао.

 

В кампанията „Здрави деца”, която стартира през 2012 г., пък участват 24 училища, като тя обхваща десетки малчугани между 7 и 12 години. Интересното е, че едно от направленията в нея е на тема домашен любимец, като малчуганите ще бъдат запознати как да се грижат и да спортуват заедно със своите приятели - животните.  

 


-----

Абонирай се за канала на спортното предаване СТУДИО СПРИНТ в YouTube

 

 

Стани фен на Viasport във Фейсбук и следи всички новини за подрастващите


Коментари