′Rivals United′: bwin представя мащабна европейска кампания за ЕВРО 2020

Общество
Добави в Svejo
    Viasport 10/06/2021 12:25
′Rivals United′: bwin представя мащабна европейска кампания за ЕВРО 2020

Уникалният турнир "King of Europe": Един милион евро награда за петте най-добри отбора, съставени от инфлуенсъри и фенове

 

По време на футболния сезон феновете са съперници и следят с напрежение своите клубове. Но от 11 юни разликите вече нямат значение, тъй като на европейското първенство всички футболни ентусиасти имат една и съща цел: да видят как техният отбор побеждава. През тези четири седмици всички са заедно, носят едни и същи фланелки и пеят един и същ химн. Този контраст - Rivals и United - е в основата на новата кампания на bwin, един от брандовете на Entain plc. Основният мотив на кампанията по време на Европейското първенство е споделеното вълнение от играта на националните отбори, а не толкова съперничествата на клубовете.

 

bwin разгръща тази кампания в цяла Европа. Турнирът ще се играе едновременно в Австрия, Белгия, България, Дания, Франция, Германия, Гърция, Румъния и Обединеното кралство. Изображенията са адаптирани за всяка една държава и представят най-големите футболни съперничества в цвят. Клубовете, с които bwin има партньорски връзки, подкрепиха снимките. Цялата творческа концепция и нейното изпълнение е разработена от Kolle Rebbe.

 

Стефан Хайлман, управляващ директор Digital Europe Entain: „Тази кампания е премиера, с която искаме да поставим нови стандарти в цяла Европа. С „Rivals United “ ние подчертаваме по иновативен начин ангажираността си както на местните пазари, така и на международните състезания. bwin отново предоставя терена на запалени по футбола фенове, които подкрепят отборите си със страст. С уникалния турнир „King of Europe“, в който инфлуенсъри и фенове играят като един отбор за първото място, ние показваме какво представлява марката bwin: Автентичност и забавления с чувство за отговорност."

 

В България bwin ще излъчва телевизионната кампания в Nova, Diema Sport, BNT, Max Sport. Кампанията ще присъства във Facebook, както и в онлайн медии като Sportal.bg, Gol.bg и много други сайтове.

 

С "King of Europe", турнира за фенове, една от най-успешните компании за спортни залагания открива нови измерения в рамките на кампанията: от 9 юни до финала на европейското първенство, националните отбори ще се състезават помежду си. Това е времето, когато феновете на спорта в България, Австрия, Белгия, Дания, Франция, Германия, Гърция, Румъния и Обединеното кралство трябва да изберат своя отбор и да играят заедно. Петте най-добри отбора ще споделят джакпота от един милион евро, като 500 000-те евро за отбора победител ще бъдат разпределени по равно между всички участници.

 

Кристоф Билефелд, директор на творческия отдел Коле Ребе: „Разделени от цветове, обединени от кауза - дори най-големите съперничества във футбола се оставят настрана, когато става въпрос за любовта към играта или подкрепата на националния отбор на големи турнири. Тъй като тази футболна истина обединява цяла Европа, ние направихме от това основна идея на нашата кампания за деветте европейски пазара на компанията. Чрез индивидуално продуцирани филми ние изобразяваме различните национални съперничества по начин, който приляга най-вече на bwin - с възможно най-голяма автентичност и близост до феновете."

 

Медийният бюджет на кампанията „King of Europe” е над 10 милиона евро.

 

YouTube видео:

 

 

Страница на кампанията: https://promo.bwin.com/bg/promo/p/sports/cee/king-of-europe

 

bwin във facebook: https://www.facebook.com/bwin.bg/

 

Контакт:

Александра Михайу

Телефон: +447807555578

Е: alexandra.mihaiu@entaingroup.com

 

Относно

bwin е водещ доставчик на спортни залагания, казина, игри и покер онлайн и на мобилни устройства. Създадена е през 1998 г. и е придобита от Entain през март 2013 г. Entain plc (LSE: ENT) (бивш GVC Holdings plc) е компания от FTSE100 и е една от най-големите световни групи за спортни залагания и игри, работещи както онлайн, така и в търговията на дребно. Групата притежава обширно портфолио от утвърдени марки. Спортните марки включват bet.pt, bwin, Coral, Crystalbet, Eurobet, Ladbrokes, Neds и Sportingbet; Игровите марки включват CasinoClub, Foxy Bingo, Gala, Gioco Digitale, partypoker и PartyCasino. Групата притежава собствена технология във всички свои основни продуктови вертикали и в допълнение към своите B2C операции предоставя услуги на редица клиенти на трети страни на база B2B. Уникалната технологична платформа на Групата също така дава право на BetMGM, съвместното предприятие, което оперира с MGM Resorts, за да се възползва от бързо регулиращия се пазар за спортни залагания и iGaming в САЩ. Ентайн е данъчно регистриран във Великобритания с лицензи в повече от 20 държави на пет континента. Ангажиментът на Групата за постигане на устойчивост и растеж се признава чрез членството й в индексите FTSE4Good и DJSI ESG, които идентифицират компании, които отговарят на световно признатите стандарти за корпоративна отговорност.

 

За повече информация вижте уебсайта на Групата: https://entaingroup.com/

 

 


-----

Абонирай се за канала на спортното предаване СТУДИО СПРИНТ в YouTube

 

 

Стани фен на Viasport във Фейсбук и следи всички новини за подрастващите


Коментари
Още по темата